דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקעות נדלן והתפתחות טכנולוגית 

מאת    [ 05/08/2010 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 1879 פעמים ]

מגוון אפשרויות ההשקעה העומדות היום בפני יחיד או קבוצה, הינן רבות ומגוונות בהרבה, מאשר האפשרויות שהיו קיימות בפניהם לפני מספר שנים. השקעות נדל"ן הינן אחד מכלי ההשקעה הותיקים ביותר בשווקים וגם היא, כמו רבים מסוגי ההשקעות האפשריים הקיימים, השתכללה במידה רבה עם השנים, לרבות בשנים האחרונות.

השינוי המהותי בכל אפיקי ההשקעה בעשור האחרון, מתבסס במידה רבה על שיפורים טכנולוגיים - בעיקר בתחומי התקשורת, המחשבים והאינטרנט. אם ניקח לדוגמה את ההשקעה בשוקי ההון, ניתן לראות בקלות שינוי דרמטי בתחום זכה לקצבי צמיחה אדירים בשנים האחרונות, בעיקר בגלל היבט הנגישות להשקעות, למשקיע הפרטי. שיפורים טכנולוגים הציבו בפני משקיעים יכולת ביצוע השקעה במגוון אדיר של כלים פיננסיים, בשווקי הון ברחבי העולם ובעלויות עסקה קטנות בהרבה ממה שנדרשו לשלם לפני מספר שנים.
בהיבט זה, השינויים הטכנולוגיים ומהפיכת המידע הנגיש לכולם גלובלית, לא פסחה על עולם הנדל"ן, אך בניגוד להשקעה במניה באחת הבורסות בעולם לדוגמה, עלות העסקה למשקיע שמחפש השקעה בנדל"ן, לא קטנה בזכות היכולת להתממשק לאתר כלשהו במדינת היעד בה נמצאת ההשקעה המדוברת ובוודאי שלא השתנתה המהות של המוצר בו הוא משקיע.

הנגישות העדיפה למידע קיימת כיום בצורה חופשית וזמינה לכל. משקיע המחפש השקעות נדל"ן יכול היום בלחיצת כפתור להיות חשוף לכמות אדירה של מידע באיזה שוק שבו הוא חפץ לפעול. הנגישות הזו מאפשרת לימוד שוק וביצוע אנליזה איכותית על נכסים ברמה שלא היתה כמעט קיימת בעבר. עדיין, נגישות זו לא תשנה מהותית את מהות ההשקעה. לדוגמה, בעוד שנגישות למסחר בבורסת ה - NASDAQ בני יורק עשויה לאפשר למשקיע מסחר במוצרי השקעה פיננסיים אקזוטיים שאולי אין ביכולתו להשיג בארץ המוצא שלו, נגישות להשקעות נדל"ן בניו יורק עצמה כנראה ותציב למשקיעים את אותם מוצרי בסיס להשקעות נדל"ן שקיימים בארצם – השקעה בנכסים מניבים, דירות למגורים, דיור פרטי רווי להשכרה, נדל"ן מלונאי, נדל"ן נופש, מקרקעין וכו.

אכן, במידה רבה יכולת הבדיקה של השוק ומה שקורה בו כדי לקבל החלטת כיוון השקעה ראשוני בנדל"ן בניו יורק לדוגמה, יעשו בקלות רבה בהרבה כיום מאשר בעבר, מהכיסא בבית. רק רצוי לזכור כי השקעות נדל"ן יש לעשות תמיד לאחר בדיקה של הנכס בעיניים. כאשר מדובר ברכישה ישירה של בעלות בנכס כנראה ששום טכנולוגיה לא יכולה להחליף זוג עיניים בוחנות וסקירה אנושית אמינה של נכס ההשקעה באופן בלתי אמצעי.

בני ירקוני - פורטל השקעות נדל"ן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב